Zamieszczone przez piramida
[O1] Katalizator urwany coś w zamian dla 152 Km ???????
Zwiń
X
-
[O1] Katalizator urwany coś w zamian dla 152 Km ???????
Witajcie koledzy, dziś w takie święto niestety przy naszych drogach stało się.
Nie będę sie nerwował bo to nic nie pomoże. Co się stało? ano po prostu urwał mi się układ wydechowy zaraz za katalizatorem a dokładnie na jego połączeniu z rurą. Octavka ma przejechane 160 tysi więc raczej musiało się to kiedyś stać. Pytanko mam następujące co sądzicie? Czy mam założyć komplet oryginalny do AHF 110Km czy istnieje możliwość założenia czegoś innego gdyż mam zawirusowaną skodzinkę (MT) na 152Km 337Nm.dzięki z góry za podpowiedzi----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
-
-
20omega, Ja wysypałem zawartość katalizatora,przebiłem go rurą o odpowiednirj średnicy,puszkę po kacie obspawałem na tej rurze i całość złożyłem do kupy.Wygląda,jakby katalizator był na swoim miejscu,nie jest głośniej,autko jeździ jak dawniej.Z lektury forum wiem,że wielu userów tak zrobiło.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Re: Katalizator urwany coś w zamian dla 152 Km ???????
Zamieszczone przez 20omegaCzy mam założyć komplet oryginalny do AHF 110Km czy istnieje możliwość założenia czegoś innego gdyż mam zawirusowaną skodzinkę (MT) na 152Km 337Nm.dzięki z góry za podpowiedzi
A tak Ot to co ty masz tam zrobine w silniku ze masz 152 KM ? bo chyba samym programem to sie nie da? :roll:
Komentarz
-
-
Operacja wyglada tak :
Wykrecamy odcinek gdzie jest kat.
Wycinamy go katowka, uprzednio zaznaczajac pod jakim katem jest przymocowany do rur ...
Wybijamy srodek puchy jakims dlugim kawalkiem preta. Jak wszystko wyleci, to bioerzemy mlotek 5kg i walimy w kata, wywalajac ciagle wypadaje resztki.
Nastepnie, jak juz jest czysto, spawaly zglodnie z zaznaczeniami.
Przykrecamy rure i ... gotowe. Fura bangla.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroWykrecamy odcinek gdzie jest kat.
Zamieszczone przez misiek^wroNastepnie, jak juz jest czysto, spawaly zglodnie z zaznaczeniami.
Bo zawsze w pustej puszce beda chyba jakies zawirowania. :roll:
Z jakiego metalu jest wydech ? trzeba jakas specjalna elektrode czy zwykla wystarczy ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecJa to bym tam w spawal rurkie, aby rowno cisnienie spalin wychodzilo przez caly wydech.
Bo zawsze w pustej puszce beda chyba jakies zawirowania. :roll:Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Witam ponownie nie miałem okazji czytać waszych odpowiedzi za które dziękuję. Czyli z tego wynika że jeśli urwał mi się katalizator właśnie w tym miejscu co proponujecie przeciąć i wybebeszyć kata to znaczy że ktoś najprawdopodobniej zrobił to przede mną i po prostu spaw puścił . Wyobraźcie sobie że gdy pierwszy raz luknąłem na kata (wtedy gdy mi się urwał) to od razu przyszła mi myśl że ktoś tam majstrował. Hm a ja już zamówiłem nowy zestaw (Uzywka w dobrym stanie ). Nasuwa mi się teraz pytanko czy od razu mam nowego kata wybebeszyć czy zakładać oryginalnie? Jak myślicie, jeśli mam zawiusowaną skodzinke i lubi czasami puścić dymka :lol: to istnieje możliwość że katalizator prędko zarośnie spalinami?????????????? mam problemmm? HMMM----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 20omegaHm a ja już zamówiłem nowy zestaw (Uzywka w dobrym stanie ). Nasuwa mi się teraz pytanko czy od razu mam nowego kata wybebeszyć czy zakładać oryginalnie?
Osobiscie bym kupil puszkie udajaca katalizator(na allegro byly po 50zl), wspawal w nia rurkie i mial problem z glowy.
Ponawiam pytanie, czy masz cos jeszcze dlubane, ze masz 152KM, czy to sam program ? :roll:
Komentarz
-
-
"samiec" zapomniałem ci odpowiedzieć na twoje pytanko. Niedawno wymieniłem turbinkę na 150 (G) i pomknołem do ALIGATORA, a on podłubał trochę i pojechaliśmy na hamownię. Na hamowni dokonał jeszcze kilku poprawek i wyszło 152 kuce. Jeśłi chcesz to wyślę ci wykres----- Złota L&K by MASTERS ---
__uuufffff cóż to była za maszyna____
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanuszSz
Kto Ci naopowiadał takich mądrości?Słyszałeś coś o normie Euro 3 i 4 :?:
diesle muszą apełniać normy ale nie muszą mieć kata, więc zostawianie rury z wydłubanym katem jest bez sensu, bo i tak mogą się przyczepić do spalin a nie do tego że katalizator wycięty
Komentarz
-
Komentarz